art specially nijkerk 2018

Mooie badge heb je gemaaktCarolineVeel plezier in Nijkerk. 22 Erstelle Deinen Eigenen Hintergrund gewonnen.


Art Specially 2018 P Boonzaaijer

In dezelfde techniek maakte ik deze kaart met Art Journey stempels van de sheets.

. Dit weekend staat Stampin Up. Maandag 16 april 2018. Art Specially 2018.

As you all know I just visited the very popular CREATIVEWORLD 2018 in Frankfurt. Sabine Manu Ich Anke Gabi Irmhild. Workshop 2018 Spelen met Inkt verzorg ik met veel plezier in de gezellige hobbyzaak Stamps and Cards.

Weer veel bekenden tegengekomen. Art Specially 13 en 14 april was er weer het Art Specially event in Nijkerk. On the 14th and 15th of April I will be demonstrating my whole new line at The ART SPECIALLY EVENT in Nijkerk The Netherlands.

Afgelopen weekend verzorgde ik op het ART Specially Event in Nijkerk een workshop. Heel luxe werd ik opgehaald en vertrokken we op tijd richting Nijkerk. Ik sta in nr.

Jullie zijn leuk geslaagd zeg en heerlijk geshopt in Nijkerk en prachtige spulletjes vood de hobby gekocht leuk die workshopkaarten Geslaagd weekend dus. Meine Einkäufe My shopping. Art Specially Event 2018 Nijkerk Die Crazy-Mädels beim Warten in der Halle von li nach re.

Morgen zaterdag 14 april ben ik in Nijkerk op het Art Specially Event. Afgelopen zaterdag ben ik samen met Mariken en Ellen naar de Art Specially beurs in Nijkerk geweest. If you have the possibility to visit this mixed media event I can surely recommend it.

The presents Ive got. We konden voor de opening al een beetje rondsnuffelen tussen de linten door. Bedankt en enkele videos - Hallo blogvolgers op de grens tussen 2017 en 2018 kom ik nog een keer met een berichtje voor jullie.

2018 92 december 10 november 9 oktober 7 september 2. Deze foto zijn bloggers uit België kijleuk om deze mensen te ontmoeten. Ron is a winning competitor at the Kansas City Tattoo Arts Convention and won t Written By glennbatch29569 May 27 2022 Add Comment Edit.

Vor einer Woche war in Nijkerk die Art Specially Messe mit den Crazy Stampers Mädels. Zondag had ik gezellig met een aantal vriendinnen afgesproken om naar de Art Sp Written By glennbatch29569 May 23 2022 Add Comment Edit. Art Impressions 21 Beccys place 458 Boerderij en omgeving 39 Bugaboo 81 Card-io 44 Claritystamps 4.

Op de grens tussen 2017 en 2018 kom ik nog een keer met een berichtje voor jullie. Met een gezellige stand op hét stempelevent van het jaar. SabineManuChrisAnkeIch und Irmhild Am Freitag den 13ten April das war mir da garnicht bewusst sind Chris und ich nach Holland Nijkerk gefahren.

Ben hier te bewonderen op zondag 13-06-2010. 2 de Paasdag. Ikzelf sta er vandaag zaterdag 9 april en kijk er erg naar uit.

Art Specially - Nijkerk 2. Selfmade Garam Masala-spice. Art Specially Event in Nijkerk.

Art Specially Hallo blogmaatjes Morgen is het zover. My gift for my friends. - make-n-takes volgen bij diverse demos.

Alle Schenklis die ich bekommen habe. March 2018 1 1 post. Ben hier te bewonderen op zondag 13-06-2010.

Ik wil jullie hartelijk danken voor de. De Art Specially in Nijkerk. Liever slordig gelukkig dan perfect gestresst.

Post not marked as liked. Und das habe ich verschenkt. En ja dat is het enige wat me bijna tegenhoudt om naar Nijkerk te gaan.

Ik sta in nr. Bij anderen vind ik het ook altijd erg leuk om te lezen. Zondag 15 april kun je ook een workshop met de Te Gekke Krijtjes volgen.

For hosta tattoo wallpaper. Deze keer een kaart van de oranje kater deze kaart maakte ik nog op het Art Specially Event. Eingestellt von Gabi MeWi.

Meine Workshop-Projekte My workshop-projects. April 2018 1 1 post. Art specially 2019 Dit weekend was het weer het beste feestje van het jaar de art specially in Nijkerk.

De andere Crazy Amigos. April 2018 Art Specially in Holland mit den Crazy Stampers Mädels. November 2017 1 1 post.

Ik wil jullie hartelijk danken voor. Als eerste hebben we bij Willy een workshop gevolgd. Weer de beschrijving gefotografeerd en op de laatste foto zie je alle voorbeeldkaarten.

Meine liebe Gabi und ich sind freitags schon hingedüst. De vijfde workshop die ik volgde. September 2018 1 1 post.

Elizabeth Craft Designs op het ARTSpecially Event in Nijkerk. Prachtig in deze kleur. Als je het leuk vindt kun je bij mij dit label met het mooie monstera blad komen maken.

Die beurs is zo ongeveer een thuiswedstrijd ik zou op de fiets kunnen als ik dat zou willen maar dat wil ik niet want hoe neem ik dan al mijn aankopen mee terug naar huis -P. Klaartjes kaartjes en meer. December 2018 1 1 post.

My new designs and samples with the Crafter. Art Specially Voor de ArtSpecially beurs in Nijkerk van het afgelopen weekend gaf Angela een stempellap uit en ik heb er met panpastels deze kaart mee gemaakt. Art Specially 2015 Nijkerk Wat later dan gepland een verslagje van Art specially vorig weekend.

Art Specially 2018 Daar is-ie-danhet verslagje van afgelopen zaterdag met Ellen en Larissa naar Art Specially. Art specially nijkerk 2018. Ieder jaar plaats ik op Koningsdag iets met oranje op de blog.

February 2018 3 3 posts. Verleden week meet een aantal hobby vriendinnen een weekend naar Nijkerk geweest. Workshop 2018 Spelen met Inkt verzorg ik met veel plezier in de gezellige hobbyzaak Stamps and Cards.

Natuurlijk met de Te Gekke Krijtjes. Stampotique gastdesigner september 2012 en oktober 2018. Nuvo Highly Pigmented Watercolour Pencils.

Het plaatsen bemachtigen voor een workshop. Je kunt er zowel op zaterdag 9 als zondag 10 april leuke - GRATIS. Je ging bij mij aan de slag met embossingpoeders Distress inkten en stempels.

Ik heb daar verhalen over. ARTSpecially 14. Je vindt me bij de kraam van Te Gek.

1314 April 2019 Art Specially Nijkerk The Netherlands 89 June 2019 ScrapAin Chambery France. Ik gebruik Soft Finisch Cardstock een mix van 2 diktes 230 gram en 270 gram.


Het Zit Er Weer Op Een Weekend Gevuld Met Gezelligheid Shoppen En Vieze Workshopvingers Zoals Vorig Jaar Zijn We Weer Voor Het Hotel A


Pin Op Stempelen


Weekly Doodles And Tuts How To Draw A Tulip Method 4 Flower Drawing Flower Art Drawing Flower Doodles


Grote Tulpen Van De Artspecially Lijn Van Geralda Jansen Kunstbloemen Tulpen Handgemaakte Kaart


Name Graffiti Nicole K2b Corlaer College Vmbo Nijkerk Graffiti Doodle Art Name Art


Voorbeeldkaarten Standhouder Posthumus


Voorbeeldkaarten Standhouder Posthumus


Een Hele Serie Kaarten Maakte Ik Met De Garden Birds Want Toen Ik Eenmaal Begon Kon Ik Niet Meer Stoppen Met Spelen Ze Zijn Zo Le Vogel Kunst Prints Kaarten

0 comments

Post a Comment